Sunday, February 18, 2007

juniors night

hmmmm....ahahaha...
at last.... grabe nga buot-buot....!!!!
i'm in na jud!!!...ehehe...
well.......
nice au ang prom bei.....
murag js... daghan man gud au seniors...ahahaha...
pero owk lang.... kay 4th yr man ako partner...ahaha..
nahadlok pajud au ko kay nalate ako partner!!!
abi nako mang-indian siya!!!!
ahahaha....dili man diay...
he's so nice....buang-buang gamay!!!
bisag kinsa lang kay binuangan!!!ahahahaha...
basta nice au nga prom bei!!! ehehehe...
grabeh dili jud nko to malimtan na night!!! as in...
sayang la na-lady and lord of the night c cloty & ong...
pero owk lang..... ahahah....
pinaka-nice nga event kay ang eating tym and ang disco.....
grabeh.... ang uban sweet au....
ang uban la lang... ingkod lang...
ang uban naa sa gawas....
pero kami....haaaaaaaa.....!!!!
grabeng sayawa!!! as in...
gi-career najud nmo ang disco...ahahah...
pero nag-stop na daun ko kai gitugnaw na au ko nah..ahaha...
cge til here sko....
-ybonne-

0 comments: